Csirip

Köd Rákospalotán

Molnár András: Köd Rákospalotán (Képeslap/Magány)

közösség...

Levegőminőség Bp-n

Budapest légszennyezettsége

A határértéket legjobban megközelítő/meghaladó szennyező aránya az egészségügyi határérték százalékában

: )

Soldier

Diaz

Olajisten

omikk-olvasó

Nincs megjeleníthető elem

Csend.

betax 2009.10.27. 01:14

 Csendélet koncert előtt - (c) 2006

Először maradt hátra bennem csend koncertjük után. Persze ez nem igaz, a mostani hangok épp úgy felkavarták az érzéseket és gondolatokat, mint bármikor máskor. Már régóta össze sem tudom foglalni, hogy hol, mikor... megszámlálhatatlan, hogy hányszor tettem ki magam jeleiknek.

Hagytam magam exponálni, és közben észre se vettem, felnőttem. Múlt az idő, a világ változott, én is változtam, ők is, nyílván, de az érzés megmaradt. Az a különös, finom ízű magány, az egyedüllét olyan formája érződik legmélyebb számaikban, amit én is éreztem magányos utazásaim alatt. Életem részévé vált alkotásaik java-része.

Számos zenekar közül őket fotóztam a legszívesebben. Színpadi produkciójuk, mozgásuk folytán úgy érzem, könnyen meg lehetett jeleníteni valamit zenéjükből. Legalább egy keveset. A magányt vagy a lendületes instrumentális szakaszokat, amelyek szétfeszítették a teret és az időt. Nem csak az akordok voltak mesteriek: az is gyönyörködtetett, ahogy játszották őket, ahogy életre hívták a hangokat.

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hello Sun / (c) 2006

A hangszóró mellett állva gépemmel kezemben, vagy éppen az első sorban az akkordok vonaglásában ezerszer éreztem, vagy gondoltam valami újat. Mondhatni inspiráltak a koncertélmények, mind érzelmileg, mind szellemileg-szakmailag. Zenéjük alkotásvágyat ébresztett bennem, vagy éppen segített rájönni, hibásak elképzeléseim.

Ma huszonsok számos koncerttel búcsúztak - bizonyos időre. Határozatlan időre. Még ők sem tudják, meddig hallgatnak csendben, de szándékukat igéretbe foglalták: szeretnék folytatni az elkezdett vonalat... Egyszer.

"and then one day, in 16 years
you'll get everything i sang
i won't be there, to explain,
but you'll have my final plea

you will have this final plea"

Címkék: smith amber smith amber poniklo

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://betax.blog.hu/api/trackback/id/tr281477833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Macskamosdó 2009.10.28. 00:27:57

"a boldogság holdfényből van szőve, ezért létra hozzá nem támasztható. szerelem sincs, de kapaszkodjuk össze! ölj meg, ölelj meg, a többi egérfogó." /KIA: Ártatlanok/

Macskamosdó 2009.10.28. 00:30:37

"A boldogság holdfényből van szőve, ezért létra hozzá nem támasztható, szerelem sincs, de kapaszkodjunk össze! ölj meg, ölelj meg, a többi egérfogó." /KIA: Árttatlanok/
süti beállítások módosítása