Ma megtudtam, hogy a Csipkerózsika valójában arról szól, milyen a rossz PR tevékenység. A mesebeli királyság tanácsadói valamint a király rosszul kezeltek egy problémát, s így megsértették az egyik kiemelten fontos célszemélyüket. Azt, hogy kevés a tányér egyszerű logisztikai problémaként fogták fel, ahelyett, hogy jó PR szakemberként elemezték volna a meg nem hívott hetedik/tizenharmadik tündér vágyait. A gonosz tündér valójában nem gonosz, csupán tündér-társadalom beli reputációját állította helyre az átkokkal - ez nem más, mint gazdasági önérdekérvényesítés. A helyes megoldás tehát az lett volna, ha vesznek a korabeli Ikeában még egy tányért, vagy lízingelnek egyet, de egész egyszerűen - bizalmi számlájukat felhasználva - lehet elég lett volna megmondani, hogy "bocsi, kevés a hely az asztalnál".
A nap tanulsága tehát, mindig legyünk őszinték üzlet- és érdekelt feleinkkel, igyekezzünk nem megbántani őket és próbáljunk a kegyükben járni... Jah és igen! EU-s pályázatoknál vonultassunk fel minél több hátrányos helyzetűt a pluszpontokért.