Csirip

Köd Rákospalotán

Molnár András: Köd Rákospalotán (Képeslap/Magány)

közösség...

Levegőminőség Bp-n

Budapest légszennyezettsége

A határértéket legjobban megközelítő/meghaladó szennyező aránya az egészségügyi határérték százalékában

: )

Soldier

Diaz

Olajisten

omikk-olvasó

Nincs megjeleníthető elem

C

betax 2014.07.22. 21:02

Most találtam valami régi mappában találtam. Matematika A2.

Molnár András
C

Te igazi vagy és függőleges a léted,
én imázs vagyok csak egy sík tengelyén:
Ketten pontá leszünk a komplexek színterén.

Párom vagy, mégis ha elérlek, megszünök:
veled az abszolút semmiben egyesülök,
nincs testem, nincs péniszem:
imaginárius rész vagyok egészen.

Nincs természetes, nincs racionális,
nincs érthető magyarázat ránk,
minket csak elképzelnek piás, bulis
éjszakákon perverz matematikusok,
megerőszakolnak és szétválasztanak,
szoroznak, osztanak, nincs szerelem:
köztünk csak egy buta nyíl van jelen;
sírva hajlott vektort adunk ketten.

Ez egy osztás, de minek,
ez egy összeadás, de kivel,
ez egy logaritmus, alaptalan,
ez a legjobb éjszakánk édesem,
ez a leghosszabb nappalunk, nem?
ez a hang, amely köztünk állt meg,
ez a látomás, mely minket definiált,
ez az ajándék, örök halhatatlanságunk,
igen: mi csupán egy komplex szám vagyunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://betax.blog.hu/api/trackback/id/tr646535843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása