Csirip

Köd Rákospalotán

Molnár András: Köd Rákospalotán (Képeslap/Magány)

közösség...

Levegőminőség Bp-n

Budapest légszennyezettsége

A határértéket legjobban megközelítő/meghaladó szennyező aránya az egészségügyi határérték százalékában

: )

Soldier

Diaz

Olajisten

omikk-olvasó

Nincs megjeleníthető elem

Csendes

betax 2014.12.14. 19:10

Az élet néha különös helyzeteket produkál. Nem először játsza el ezt velem: vívódom egy kérdésen, végül elhatározom magam egy döntés mellett, és majdnem abban a pillanatban történik valami, előkerül egy másik lehetőség, ami mindent megváltoztat.

Nem tudom értelmezni ezt. Vajon azért történik, hogy megváltoztassam a döntésemet, vagy csak próba elé vagyok állítva, hogy elég erős vagyok-e, kitartok-e szándékom mellett? Azért történik, mert jó helyen vagyok, és ezt kell csinálnom, vagy azért, hogy nagyobb kihívás legyen elmenni?

Nem ködösítek. Valenciai utazásomat követően elhatároztam magam, hogy továbblépek, és kihozom magamból azt, ami bennem van, mert úgy érzem, jóval többre vagyok képes, mint amire jelenleg lehetőségem és motivációm van. Lehetőséget is találtam arra, hogy kipróbáljam saját határaimat, olyan körülmények között, amelyek végleg megerősíthetnék vagy megsemmisíthetnék hosszú távú belső törekvéseimet. Elhatároztam magam, hogy belevágok, de elhatározásom másnapján érkezett egy e-mail, amelyben egy korábban elutasított projektem támogatásáról tájékoztattak. Egy projekt, amire nagyon vágytam és vágyok, ami motivál, ami ösztönöz, ami hatalmas lehetőségeket rejt magában.

Itt ülök fotelemben, a rumli közepén és a beadandó helyett listát írok s próbálom megérteni, mi történt, miért történik meg ez újra és újra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://betax.blog.hu/api/trackback/id/tr806982937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása